Sposoby na dobrą organizację czasu - Zarządzanie projektami - teoria i praktyka

Odpowiedz

Monika_w

27 paź 2021, 23:36
Temat rzeka - zawsze aktualny. Jak Wy organizujecie swój czas? Jakie macie sposoby, metody, żeby nie przeciekał między palcami? Jak racjonalizujecie czas pracy? Bo to też jest chyba odwieczny dylemat - ile pracować, żeby być efektywnym, nie zamęczyć się i żeby ogólnie zmaksymalizować efekty...

Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05,
zmieniany zmieniany 1 raz(y)


Fabijo

28 paź 2021, 7:00
Dla mnie super rozwiązaniem są tzw. "silence hours" - samemu, bez telefonu, bez maila, bez facebooka, bez ludzi wokół. My mamy w teamie zasadę dwóch godzin takich dziennie i to naprawdę podnosi efektywność i produktywność. Niby trochę sztywne ramy itd., ale sprawdza się - wszyscy w sumie czekają na te dwie godziny :P

Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05,
zmieniany zmieniany 1 raz(y)


Ptasiek

2 lis 2021, 7:05
Moim zdaniem warto się zakręcić wokół aplikacji albo natywnych, albo chmurowych na smartfony - do organizacji zadań, czasu i innych takich.
Tego jest bardzo dużo, trzeba po prostu coś sobie wybrać. Ja dlatego mówię o smartfonach, bo żyjemy w takich czasach, że telefon, i to pewnie nie jeden, mamy zawsze pod ręką i najłatwiej nam jest w nim sobie zarządzać czasem.
Ja osobyście mam aplikację any.do no i lubię ją. Wrzucam sobie zadania i nie muszę już o wszystkim pamiętać sam.

Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05,
zmieniany zmieniany 1 raz(y)


ostry

4 lis 2021, 10:33
Ja bym jednak stawiał na zarządzanie projektami. A właściwie na jakąś cloudową aplikację.

Bo jednak zarządzanie czasem to nie tylko my, ale też nasz zespół - możesz niewiadomo jak dobrze zarządzać swoim czasem, ale jak Twoi ludzie będą nawalać to wszystko się posypie.

Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05,
zmieniany zmieniany 1 raz(y)


stanislaw

6 lis 2021, 15:20
No właśnie - co zrobić z ludźmi? Szkolić jakoś? Jak nauczyć dobrej organizacji pracy, czasu itp.? Macie jakieś sposoby?

Blokować facebooka i allegro w pracy? Czy raczej ufać pracownikom?

Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05,
zmieniany zmieniany 1 raz(y)


Stresior

17 lis 2021, 10:10
Dla mnie blokowanie social media i innych stronek nie ma sensu - ludzie będą tylko wkurzeni i się zdemotywują… Ja wolę porządnie ich przeszkolić, dać dobry program do zarządzania i organizacji czasu i ogólnie zatrudniać rozsądnych ludzi.

Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05,
zmieniany zmieniany 1 raz(y)


yarek

27 lis 2021, 15:11
A ja wyjdę na okropnie staroświeckiego, ale do organizacji czasu jednak potrzebuję tradycyjnego kalendarza. Próbowałem na smartfonach, próbowałem na komputerze, próbowałem wszystkiego - tylko papierowy kalendarz zadziałał.
Ja nie wiem jak to działa - czy to jest jakaś magia papieru, czy co...

Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05,
zmieniany zmieniany 1 raz(y)


Matyldka

4 gru 2021, 7:55
Ja z kolei mam tak, że nic nie zapisuję - próbowałam mieć wiele kalendarzy i papierowych, i wirtualnych. Wszystkie udało mi się prowadzić może max 3 dni - no i w ogóle do nich nie zaglądałam :P
Ale raczej o wszystkim pamiętam, o spotkaniach nie zapominam, wszystko mam ogarnięte - a chwilami naprawdę mam bardzo, bardzo wiele na głowie

Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05,
zmieniany zmieniany 1 raz(y)

Odpowiedz
Program do zarządzania projektami,
zespołem i dokumentami on-line!