Odpowiedz
|
tomek_k
26 wrz 2019, 13:22 |
Proponuję wpisywać po 3 (no, jak kto woli, może być więcej rzeczy, których nie wiedzieliście, nie umieliście, nie spodziewaliście się (lub chcecie doradzić nowym w branży) kiedy zaczynaliście jako project menagerowie.
|
Ankaha
17 lis 2019, 0:34 |
Świetny pomysł na temat! To ja dodam też trzy rzeczy od siebie: 1. Projekt to ludzie i to na nich trzeba zwracać główną uwagę 2. Musisz dobrze znać się nie tylko na zarządzaniu ale też na branży, w której działasz. Jeśli nie ma tego drugiego, masz bardzo małe szanse na sukces. 3. Pamiętaj o tym, że wszystkie działania powinny mieć swój cel. Jeśli zaczynasz robić rzeczy, których celu nie potrafisz znaleźć - przestań natychmiast
|
lis_pud
21 lis 2019, 11:29 |
Moje porady - chill out Czyli nie stresujcie się tak bardzo - zróbcie certyfikat (np. PMP) - zwracajcie dużą uwagę na komunikację w zespole. Powodzenia |
Odpowiedz
|