Odpowiedz
|
aga_graj
31 paź 2021, 0:42 |
Witajcie
Pracuję już nie od dziś i kiedyś było tak, że zarządzało się jednym projektem, w jednym momencie. Teraz już tak praktycznie w ogóle nie ma - przynajmniej kilka projektów się przeplata między sobą, są w różnych fazach itd. W każdym razie zarządzanie tzw. multiple projects jest już chyba codziennością.
Na razie głównie używam excela do pracy, ale coraz bardziej widzę, że zaczyna się to wszystko wymykać - jednak excel to nie jest narzędzie do takich celów. Dlatego moje pytanie jest następujące - jakie Wy macie sposoby, metody, programy do radzenia sobie z wieloma projektami na raz? Jakieś dobre rady, doświadczenia?
Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:04, zmieniany zmieniany 1 raz(y) |
andrew
2 lis 2021, 8:05 |
Ja zaczynałem jak ty - od excela. Potem miałem epizod przygody z MS Project (jakoś mi nie przypasował), potem jeszcze było Clarity i Basecamp, a teraz przerzuciłem się na Compassa - czyli to, gdzie teraz jesteś Dla mnie sam excel to jednak za mało - dlatego używałem różnych rzeczy - głównie dlatego, bo w firmie, w której pracowałem po prostu się ich używało. A teraz jestem na swoim, więc wybrałem polskie - bo wspieram polskie rozwiązania (a przynajmniej się staram). I jestem zadowolony - niczego mi nie brakuje.Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05, zmieniany zmieniany 1 raz(y) |
Benek
13 lis 2021, 13:12 |
Ja jestem freelancerem no i możecie się domyślić, że właśnie potrzebuję programiku, który mi pozwoli to wszystko ogarniać. Też przeszedłem przez Basecampa, Asanę i nie wiem co jeszcze… teraz korzystam z Zoho i nie wiem czy zamierzam coś z tym robić. W sumie założyłem tutaj, na pm compass konto testowe i zobaczę co dalej. Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05, zmieniany zmieniany 1 raz(y) |
Monika_w
22 lis 2021, 7:29 |
Hej, a ja sądzę, że excel jest naprawdę przyzwoitym narzędziem, jeśli Twoje projekty nie wymagają baaaardzo skomplikowanych budżetów itp.. Ja sobie świetnie radzę bez żadnych dedykowanych programów i jakoś nie widzę, żeby ktokolwiek na tym cierpiał. Ale fakt - ja mam małe zespoły i tylko kilka projektów do ogarnięcia, więc być może to jest kwestia zasięgu moich działań.
Pozdrawiam wszystkim PMów Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05, zmieniany zmieniany 1 raz(y) |
aga_graj
24 lis 2021, 10:52 |
Dzięki Wam wszystkim za odpowiedzi, myślę, że muszę przetestować kilka systemów i coś wybrać dla siebie, szczególnie że jak teraz patrzę po cenach to są one bardzo atrakcyjne. A może macie jakieś praktyczne rady jak sobie radzić z dużą ilością projektów? Jakieś doświadczenia?Ostatnio zmieniony przez autora: 6 mar 2014, 11:05, zmieniany zmieniany 1 raz(y) |
Odpowiedz
|