Pomoc/FAQ

Rozumiemy, że wybór programu do zarządzania projektami online, jest ważną decyzją dla funkcjonowania Twojej firmy i zespołu. Dlatego poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania.

Brakuje mi pewnej funkcji w PM-Compass. Czy możecie ją dla mnie stworzyć?

Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje! Jeśli jest coś czego brakuje w PM-Compass lub potrzebujesz dedykowanego rozwiązania, przygotowanego specjalnie dla Ciebie, skontaktuj się z nami.

Chcę przetestować PM-Compass przed zakupem. Czy jest taka możliwość?

Tak, oczywiście! Natychmiast po zarejestrowaniu konta i aktywacji użytkownika, uzyskujesz bezpłatny dostęp do pełnej wersji aplikacji, na okres 30 dni. Dzięki temu, możesz bez ryzyka przekonać się o zaletach PM-Compass używając go we własnej firmie i w prawdziwych warunkach.
Oczywiście, po okresie próbnym nie jesteś zobowiązany do żadnych opłat.

Chcę założyć konta dla pracowników, w ramach moich projektów. Czy muszę za to dodatkowo płacić?

Nie, opłata za PM-Compass nie jest związana z liczbą użytkowników aplikacji, a z ilością możliwych do założenia projektów, przestrzenią dyskową i dostępnymi funkcjonalnościami.
Dzięki temu, mając konto w PM-Compass, możesz zapraszać do niego kogo chcesz, nie martwiąc się o koszty.

Czy aplikacja PM-Compass jest regularnie aktualizowana?

Tak, informatycy i specjaliści PM-Compass nieustannie pracują nad aktualizacjami aplikacji i zawsze są gotowi na Twoje sugestie! Jeśli istnieje jakakolwiek funkcjonalność, której potrzebujesz, skontaktuj się z nami.
Rozpatrujemy wszystkie sugestie naszych Klientów, aby dzięki PM-Compass praca była dla Ciebie coraz łatwiejsza i przyjemniejsza!

Czy mogę zmienić abonament w każdym momencie? W jaki sposób to zrobić?

Zmiana abonamentu możliwa jest w każdym momencie. Może jej dokonać tylko właściciel konta, w zakładce Ustawienia firmy, na Twoim koncie PM-Compass.

Niestety, jeśli chcesz zmienić abonament z droższego na tańszy, zgodnie z regulaminem, uiszczona już opłata za aktualny miesiąc, nie zostanie zwrócona.

Czy mogę zrezygnować z korzystania z PM-Compass w każdej chwili?

Tak, w każdym momencie możesz zakończyć korzystanie z PM-Compass, jednak należy pamiętać, że dokonane opłaty abonamentowe, za aktualny miesiąc, zgodnie z Regulaminem, nie mogą zostać zwrócone.

Czy możecie uruchomić PM-Compass w mojej domenie lub zainstalować na moim własnym serwerze?

Tak, istnieje taka możliwość. Aby uzyskać na ten temat więcej informacji, prosimy skontaktować się z nami.

Dlaczego PM-Compass jest odpowiedni właśnie dla mnie i mojej firmy?

PM-Compass to narzędzie łatwe i intuicyjne, dlatego sprawdza się w każdym rodzaju działalności, oferując:
- czytelne drzewo projektów,
- możliwość sprawnej komunikacji między pracownikami,
- prostą wymianę dokumentów,
- zarządzanie czasem dzięki kartom pracy
i wiele innych, użytecznych rozwiązań.

Zarówno małe, jak i średnie, a także duże zespoły projektowe, mogą za pomocą PM-Compass, w efektywny sposób pracować, komunikować się i, przede wszystkim, realizować swoje projekty z sukcesem.

Jak rozpocząć korzystanie z PM-Compass?

Aby uzyskać dostęp do aplikacji PM-Compass, wystarczy zarejestrować się na naszej stronie internetowej, uzupełniając jedynie niezbędne dane. Zaraz po aktywacji konta, uzyskasz bezpłatny dostęp do pełnej wersji aplikacji, w wybranym planie, na okres 30 dni! Szanujemy Twój czas, dlatego rejestracja w serwisie trwa jedynie 60 sekund i nie sprawia najmniejszych kłopotów.

Jaki jest rzeczywisty koszt korzystania z PM-Compass?

Ceny za korzystanie z PM-Compass różnią się, w zależności od wybranego planu. Wszystkie niezbędne informacje zawarte są w zakładce Cennik. Gwarantujemy, że nie będziesz musiał ponosić dodatkowych lub ukrytych kosztów.

System zakłada rozliczenie abonamentowe, miesięczne. Przy zapłacie za 12 miesięcy z góry, oferujemy 2 miesiące korzystania z PM-Compass całkowicie bezpłatnie.

Jeśli potrzebujesz indywidualnej konfiguracji konta lub dedykowanych funkcjonalności, skontaktuj się z nami , znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie!

Jakie wymagania systemowe muszę spełnić, żeby korzystać z PM-Compass?

Aby cieszyć się korzystaniem z PM-Compass potrzebna jest jedynie przeglądarka internetowa i dostęp do Internetu, nie musisz spełniać żadnych innych wymagań. Dzięki temu, masz pełen dostęp do swoich projektów nie tylko w biurze, ale praktycznie wszędzie, gdzie tylko tego potrzebujesz.

Moja firma zatrudnia pracowników spoza Polski. Czy dostępna jest angielska wersja aplikacji?

PM-Compass dostępny także po angielsku. Zmiana wersji językowej aplikacji jest bardzo łatwa odpowiednią opcję znajdziesz na każdej podstronie serwisu, w prawym, górnym rogu ekranu. Każdy z użytkowników może niezależnie od innych przełączać się między różnymi wersjami językowymi aplikacji.

W jaki sposób usunąć wszystkie moje dane aplikacji PM-Compass?

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz usunąć swoje wszystkie dane z aplikacji PM-Compass, prosimy skontaktuj się z nami. Przed usunięciem Twojego użytkownika wyślemy do Ciebie e-mail z prośbą o potwierdzenie, czy należy on do Ciebie.

Jeśli nadal masz wątpliwości lub pytania? Skontaktuj się z nami.

Program do zarządzania projektami,
zespołem i dokumentami on-line!