Rozumiemy, że wybór programu do zarządzania projektami online, jest ważną decyzją dla funkcjonowania Twojej firmy i zespołu. Dlatego poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania.
Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje! Jeśli jest coś czego brakuje w PM-Compass lub potrzebujesz dedykowanego rozwiązania, przygotowanego specjalnie dla Ciebie, skontaktuj się z nami.
Tak, oczywiście! Natychmiast po zarejestrowaniu konta i aktywacji użytkownika, uzyskujesz bezpłatny dostęp do pełnej wersji aplikacji, na okres 30 dni. Dzięki temu, możesz bez ryzyka przekonać się o zaletach PM-Compass używając go we własnej firmie i w prawdziwych warunkach.
Oczywiście, po okresie próbnym nie jesteś zobowiązany do żadnych opłat.
Nie, opłata za PM-Compass nie jest związana z liczbą użytkowników aplikacji, a z ilością możliwych do założenia projektów, przestrzenią dyskową i dostępnymi funkcjonalnościami.
Dzięki temu, mając konto w PM-Compass, możesz zapraszać do niego kogo chcesz, nie martwiąc się o koszty.
Tak, informatycy i specjaliści PM-Compass nieustannie pracują nad aktualizacjami aplikacji i zawsze są gotowi na Twoje sugestie! Jeśli istnieje jakakolwiek funkcjonalność, której potrzebujesz, skontaktuj się z nami.
Rozpatrujemy wszystkie sugestie naszych Klientów, aby dzięki PM-Compass praca była dla Ciebie coraz łatwiejsza i przyjemniejsza!
Zmiana abonamentu możliwa jest w każdym momencie. Może jej dokonać tylko właściciel konta, w zakładce Ustawienia firmy, na Twoim koncie PM-Compass.
Niestety, jeśli chcesz zmienić abonament z droższego na tańszy, zgodnie z regulaminem, uiszczona już opłata za aktualny miesiąc, nie zostanie zwrócona.
Tak, w każdym momencie możesz zakończyć korzystanie z PM-Compass, jednak należy pamiętać, że dokonane opłaty abonamentowe, za aktualny miesiąc, zgodnie z Regulaminem, nie mogą zostać zwrócone.
Tak, istnieje taka możliwość. Aby uzyskać na ten temat więcej informacji, prosimy skontaktować się z nami.
PM-Compass to narzędzie łatwe i intuicyjne, dlatego sprawdza się w każdym rodzaju działalności, oferując:
- czytelne drzewo projektów,
- możliwość sprawnej komunikacji między pracownikami,
- prostą wymianę dokumentów,
- zarządzanie czasem dzięki kartom pracy
i wiele innych, użytecznych rozwiązań.
Zarówno małe, jak i średnie, a także duże zespoły projektowe, mogą za pomocą PM-Compass, w efektywny sposób pracować, komunikować się i, przede wszystkim, realizować swoje projekty z sukcesem.
Aby uzyskać dostęp do aplikacji PM-Compass, wystarczy zarejestrować się na naszej stronie internetowej, uzupełniając jedynie niezbędne dane. Zaraz po aktywacji konta, uzyskasz bezpłatny dostęp do pełnej wersji aplikacji, w wybranym planie, na okres 30 dni! Szanujemy Twój czas, dlatego rejestracja w serwisie trwa jedynie 60 sekund i nie sprawia najmniejszych kłopotów.
Ceny za korzystanie z PM-Compass różnią się, w zależności od wybranego planu. Wszystkie niezbędne informacje zawarte są w zakładce Cennik. Gwarantujemy, że nie będziesz musiał ponosić dodatkowych lub ukrytych kosztów.
System zakłada rozliczenie abonamentowe, miesięczne. Przy zapłacie za 12 miesięcy z góry, oferujemy 2 miesiące korzystania z PM-Compass całkowicie bezpłatnie.
Jeśli potrzebujesz indywidualnej konfiguracji konta lub dedykowanych funkcjonalności, skontaktuj się z nami , znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie!
Aby cieszyć się korzystaniem z PM-Compass potrzebna jest jedynie przeglądarka internetowa i dostęp do Internetu, nie musisz spełniać żadnych innych wymagań. Dzięki temu, masz pełen dostęp do swoich projektów nie tylko w biurze, ale praktycznie wszędzie, gdzie tylko tego potrzebujesz.
PM-Compass dostępny także po angielsku. Zmiana wersji językowej aplikacji jest bardzo łatwa odpowiednią opcję znajdziesz na każdej podstronie serwisu, w prawym, górnym rogu ekranu. Każdy z użytkowników może niezależnie od innych przełączać się między różnymi wersjami językowymi aplikacji.
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz usunąć swoje wszystkie dane z aplikacji PM-Compass, prosimy skontaktuj się z nami. Przed usunięciem Twojego użytkownika wyślemy do Ciebie e-mail z prośbą o potwierdzenie, czy należy on do Ciebie.
Jeśli nadal masz wątpliwości lub pytania? Skontaktuj się z nami.