Odpowiedz
|
Wiesiek
12 gru 2020, 6:32 |
Hej zacząłem pracę w nowej firmie i przymierzam się do zrobienia porządku z tutejszymi projektami - kolokwialnie mówiąc jest tam straszliwy bajzel. Jestem manadżerem małego działu - ok. 10 osób i potrzeba mi narzędzia, które będę mógł w miarę elastycznie dostosować do moich potrzeb. Chcę, żeby było to wszystko proste w obsłudze i nie wymagało ogromnych szkoleń dla moich ludzi.
Zastanawiałem się czy nie wystarczy mi do tego zwykły excel, ale jakoś nie potrafię sobie z tym należycie poradzić. Czego Wy używacie? Co możecie polecić? |
hubert
25 gru 2020, 16:29 |
Przypominam, że jesteś na forum programu do zarządzania projektami, który spełnia (moim zdaniem) wszystkie Twoje wymagania Po prostu zarejestruj się i sprawdź czy Ci pasuje - jest miesiąc darmowego dostępu próbnego. |
Wiesiek
29 gru 2020, 0:42 |
Jeszcze jedna informacja na temat mojej pracy - to jest dział prawny średniej firmy - więc mamy bardzo dużo dokumentów, często skanowanych - czy w takim wypadku PM Compass się sprawdzi? |
Odpowiedz
|