Książki

Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu - Katarzyna Żbikowska

Tagi: zarządzanie projektami

Komunikacja- proces wymiany informacji między osobami lub urządzeniami. Świat się zmienia, a komunikacja wraz z nim. Autorka w swojej książce poruszając tematykę komunikacji w biznesie świadomie wspomniała także o innych, istotnych obszarach: etyce w biznesie, odpowiedzialności kierownika za dany projekt i współpracowników, zaufaniu w zespole.

Układ książki jest dokładnie przemyślany. Autorka rozpoczyna od przedstawienia komunikacji jako aspektu relacji międzyludzkich podlegających ciągłym rewolucjom ze względu na dynamikę świata biznesu. Rozwój technologii, ludzkie emocje „przemycane” w e-mailu czy emotikonach - autorka mimo wszystko namawia do tradycyjnych spotkań zespołów projektowych „twarzą w twarz”.

Żbikowska opisuje w swojej książce wewnętrzne wojny, niewłaściwą kulturę organizacyjną, zaburzenia w obiegu informacji - elementy, które często pojawiają się w grupie projektowej. Zagłębiając się w treść możemy poznać warsztat pracy kierownika projektu, dla którego jednym z priorytetów jest budowa standardów komunikacji w zespole, mimo pojawiających się licznych niedogodności.

W książce znajdziemy także wiele praktycznych informacji dotyczących warsztatu pracy uczestników projektu, m.in. jak konstruować prezentacje multimedialne, zarządzać skrzynką mailową. Autorka pokazuje, jak świadomie zwiększyć swoją skuteczność i efektywność w realizowaniu projektów. Dzieli się z czytelnikiem własnym doświadczeniem, które zdobyła podczas wielu lat pracy zawodowej, co stanowi doskonałe uzupełnienie treści.

Sprawdź i zamów na onepress.pl!


Program do zarządzania projektami,
zespołem i dokumentami on-line!