O czym jest ta książka? Myślą przewodnią jest stwierdzenie, iż zmiana może się zakończyć sukcesem tylko wtedy, gdy wszystkie – przeciętne - postacie połączą swoje siły, talenty i razem będą współpracować: począwszy od jej zainicjowania, poprzez wdrażanie, aż do utrzymywania jej efektów.
Wczytując się w niniejszą lekturę, przenosimy się w świat kryminału, którego akcja rozgrywa się w organizacji, w której odnaleziono martwą „Zmianę”. Agent McNally próbuje rozwiązać zagadkę, kto stoi za tym morderstwem, przesłuchuje wszystkich podejrzanych – ich odzwierciedlenia znajdziecie w członkach Waszego zespołu. Kultura powtarzająca slogany, Zaangażowanie, które z braku pasji nie potrafi przekonać kierownictwa do swoich racji, Patron popełniający wiele błędów w działaniu mimo swojej ogromnej wiedzy, Komunikacja skupiona jedynie na przekazywaniu informacji. Do tego Pilność, która jest wiecznie spóźniona, Wizja nie mająca krystalicznego obrazu własnej organizacji, Budżet ograniczający wszystkie wydatki, mało wiarygodny Trener, niewystarczająco motywująca Zachęta, Zarządzanie i Odpowiedzialność. Kto z nich zabił zmianę?
Na końcu książki znajdziemy szczegółowy i przystępny opis elementów niezbędnych do wdrożenia zmiany w organizacji. Ciekawa, ukazująca istotne problemy lektura, z pewnością warta przeczytania.
Ken Blanchard – autor międzynarodowych bestsellerów i mówca motywacyjny.
John Britt – przez ostatnie dwadzieścia lat pomagał wielu dużym organizacjom we wdrażaniu zmian.
Judd Hoekstra – jeden z ekspertów w zakresie przeprowadzania zmian w The Ken Blanchard Companies , współautor programu Przeprowadzenia Ludzi przez zmianę.
Pat Zigarmi – współzałożycielka The Ken Blanchard Companies.
Sprawdź aktualną cenę na onepress.pl