Autor wyjaśnia istotę zarządzania zmianą, genezę powstawania zmian, a także zwraca uwagę, iż pracownik powinien być podmiotem zmian, nie tylko przedmiotem planowanych zmian.
Wobec wszelkich zmian zachodzących w przedsiębiorstwach w obecnych czasach – fuzje, przejęcia – nasilają się procesy prywatyzacji, globalizacji, a struktury organizacyjne przedsiębiorstw muszą coraz bardziej i lepiej sprostać oczekiwaniom coraz bardziej wymagających klientów. Zarządzanie zmianą jest coraz istotniejszym aspektem kierownictwa.
Daniecki sugeruje, jak zniwelować strach powszechnie panujący wśród pracowników, jednocześnie włączając ich w proces zmian. Przedstawia sposoby, jak zaszczepić w nich świadomość, iż jest to dla nich szansa rozwoju i awansu.
Wojciech Daniecki – doktor, wykładowca na dwóch uczelniach w Warszawie. Pracował jako wykładowca na uczelniach amerykańskich. Autor kilku poczytnych książek z zakresu psychologii zarządzania. Przez kilkanaście lat pracował jako psycholog konsultant dla przedsiębiorstw i instytucji.
Sprawdź aktualną cenę na onepress.pl!