Bez zaangażowania osób, pracowników, nie jesteśmy w stanie osiągnąć wyznaczonego celu. Jak utrzymać początkowy entuzjazm do końca projektu? Dlaczego ludzie boją się podejmowania wyzwań w nowych projektach?
Który manager nie chciałby pracować z zespołem swoich marzeń? Z pewnością każdy. Grzegorz Szczerba w swojej książce, obfitej we własne doświadczenia, dzieli się z Czytelnikiem swoją wiedzą i radzi, jak osiągnąć ten cel.
Książka składa się z 5 rozdziałów opisujących takie zagadnienia jak: rola szefa, budowanie relacji, rozwiązywanie konfliktów. Dodatkowo, w ramkach możemy znaleźć krótkie teksty z nagłówkami typu „Zapamiętaj”, „Porada” – wyważone twierdzenia, nieraz pytania retoryczne zmuszające do zastanowienia się nad jakąś kwestią. Jak wygląda konfrontacja z sytuacjami kryzysowymi, co robić, by unikać sporów.
Lektura jest znakomitą pomocą zarówno dla managerów, jak i dla podwładnych. Autor zadaje pytania dotykające słabe punkty osoby zarządzającej oraz uświadamia, iż sukces nie przychodzi sam – wymaga od nas poświęcenia i wysiłku.
Sprawdź aktualną cenę na onepress.pl!