Odpowiedz
|
Szym
8 cze 2019, 19:37 |
Zaczynam wdrożenie dużego projektu IT (ponad 20 osób). Boję się trochę, że nie dam sobie rady z zarządzaniem. Teraz robię tak naprawdę trzy rzeczy: a) Planuję komunikację między członkami projektu b) Spotkania z kierownictwem c) Robię też monitoring i ustalam kamienie milowe. Jak mogę działać skutecznie w tych wszystkich codziennych zadaniach? Macie jeszcze jakieś rady, jak zarządzać takim projektem?
|
wandzia_l
3 lip 2019, 9:18 |
Pierwsza rada to rób notatki! Niewiele osób ma taką pamięć by ogarnąć ponad 20osobowy zespół. Możesz je robić tak naprawdę gdziekolwiek (tylko, żebyś później je znalazł W notatniku, kalendarzu, komputerze (poszukaj w necie, są różne takie programy). |
Paweł
1 sie 2019, 7:13 |
Trzymaj się najbardziej fundamentalnych zasad pm, to jest zawsze najważniejsze. |
Anek
19 sie 2019, 10:35 |
To super, że chcesz poważnie podejść do zadania i planujesz komunikację w projekcie. To jest właśnie to, co w dużej grupie osób bardzo często szwankuje. Jakbym mogła coś doradzić, to zastanów się nad kupnem jakiegoś oprogramowania do pm, przy dużych projektach to jest chyba najlepsze wyjście. |
Tomasz_M
27 wrz 2019, 15:44 |
o ja też zgadzam się, że dobry soft tutaj wiele pomoże! |
Odpowiedz
|