Odpowiedz
|
Baloons
7 sie 2019, 13:32 |
Robiliście kiedykolwiek listę rzeczy, czynności, które trzeba wykonać przy zamykaniu projektu? (np. sprawdzenie harmonogramów). Długa wyszła ta lista? Co tam konkretnie zawarliście?
Dzięki za odpowiedzi
|
szczepka
27 paź 2019, 9:22 |
Ja zawsze wracam do SOW (statement of work) i robię cheklistę na podstawie planowanych rezultatów i zmian zakresu. Potem dodaję do tego planowaną dokumentację i inne elementy niezawarte w SOW. Na końcu dodaję też wszelkie sprawy administracyjne, zmiany w zespole projektowym itp.
|
swider11
29 paź 2019, 14:28 |
Dzięki za odpowiedź. Ja dodałbym jeszcze do tego aspekt jakości kontroli i pomiar satysfakcji klienta, opinie jego i zespołu projektowego. |
danka_76
4 lis 2019, 10:23 |
Żeby uzyskać fajny zbiór opinii zespołu i wszystkich "odrobionych lekcji", czyli specyficznych doświadczeń zdobytych w projekcie, można poprosić wszystkich uczestników o zebranie celów projektu i ich krótkich opinii, np. w formie ankiety - wtedy można dokładnie sprawdzić co i w jakim stopniu zostało zrobione z perspektywy pracowników., a to jest bardzo cenne. |
Odpowiedz
|