Autor dostarcza nam wiedzy i praktycznych wskazówek z obszaru działania managera i coacha. Poruszona tutaj zostaje tematyka zachowania managera wspierającego i jego wyzwania.
Jeżeli szukasz wskazówek odnośnie organizowania procesów coachingowych, technik i narzędzi stosowanych w trakcie sesji, a także chciałbyś nabyć wiedzę na temat metodologii wspierania przez managera zespołu – sięgnij po to szkolenie.
W sposób przejrzysty są tutaj omówione kwestie i cele, które należy osiągnąć na poszczególnych etapach szkolenia.
Szkolenie podzielone jest na siedem rozdziałów:
I Wejście w rolę managera coacha – przydatność coachingu, kompetentne podejście managera wspierającego.
II Sesja coachingu indywidualnego – etapy coachingu i spotkania coachingowego.
III Techniki prowadzenia rozmowy wspierającej – słuchanie, empatia.
IV Wybrane narzędzia coachingowe – niezależność i poczucie pracownika, wpasowanie managera.
V Podejście modelowe do coachingu – skala logiczna wg Dilts`a, plan pracy managera wspierającego.
VI Zaawansowane podejście do wsparcia pracownika – cykl uczenia się.
VII Coaching grupowy – jak spełnić wymagania zespołu i wypracować jego dojrzałość.
Sprawdź aktualną cenę w sklepie Onepress!